Zdradź Mi Sekret Jak Pozyskujesz…

Szukajcie, Aż Znajdziecie… Ale Bez Przesady z Tym Poszukiwaniem…

Co jakiś czas otrzymuję pytania, czy też prośby na zasadzie Łukasz, zdradź mi sekret, jak pozyskujesz poleconych, klientów… do projektu…”

 

Problemem jest tutaj taka kwestia, że wielu ludzi nie zatrzymuje się nawet na chwilę, poszukując tego „właściwego rozwiązania”. 

„100 kupionych szkoleń”, mnóstwo webinarów szkoleniowych za człowiekiem, szkolenia stacjonarne można „odhaczyć na liście zadań”, a rezultaty? – zerrrrowe. Dlaczego? – bo w tym wariackim pędzie za nową, nową, nową metodą, nie jesteś wstanie sprawdzić, czy coś naprawdę działa, czy też nie… 

ZATRZYMAJ SIĘ na jakiś czas i zacznij po prostu wdrażać wiedzę, którą otrzymałeś/aś od kogoś i stosuj te metody systematycznie.

Przeważnie jest tak, że osoby, które pytają o ten „sekret” – mają już wszystko podane jak na dłoni, tylko wystarczy zacząć wdrażać dane metody, ale większość z tych ludzi, zwyczajnie nie wierzy w skuteczność tych metod, które otrzymali… tylko gdzieś tam „z tyłu głowy” jest myśl, że on (lub ona) nie dał mi swoich najlepszych metod, że te najlepsze metody ukrywa dla siebie, a dzieli się tylko czymś, co działało kiedyś, natomiast dzisiaj już nie działa… i nadal marnowanie czasu na poszukiwania, marnowanie pieniędzy na kolejne szkolenia, super metody… a rezultatów jak nie było, tak nie ma.

Każdą Metodę Można Wykorzystać Na Wiele Sposobów

Poza tą dziką bieganiną od szkolenia do szkolenia, od metody do metody, problemem jest też to, że ludzie nie chcą po prostu myśleć.

…im dana metoda jest stosowana przez coraz większą grupę osób, tym ona jest z reguły coraz mniej skuteczna, ale na podstawie danej metody, Ty możesz stworzyć swoją własną, dodając do otrzymanej metody jakiś swój element, który sprawi, że będzie ona unikalna – że będziesz się wyróżniać na tle reszty osób, korzystających z tej samej „podstawowej” metody.

np. w naszym projekcie AIOP Team Polska, pokazuję sposoby, jak wykorzystać Facebooka do budowy swojego źródła dochodu/biznesu i jednym z elementów, jest tam strona Fan Page oraz jej wykorzystanie w tych właśnie celach.

Dla przykładu pokazuję, jak stworzyć taką stronę i jaką ja stworzyłem stronę – co robi większość ludzi? Tworzy stronę o identycznej nazwie, próbując później dodawać bardzo podobne treści…

Pytanie – czy chciałoby Ci się codziennie zaglądać na „10 stron” o takiej samej nazwie, o bardzo podobnej treści na ten sam temat? Nie sądzę… 

We wszystkim, co robisz online, musisz dodać jakiś element unikalności – coś po prostu od siebie, a nie kopiować innych ludzi, bo to nie wypali. Masz modelować działania ludzi, którzy mają rezultaty (lub ich metody, którymi się dzielą z Tobą), ale nie kopiować.

Prawie każdą metodę, którą otrzymasz od kogoś lub kupisz, możesz wykorzystać na wiele różnych sposobów – w szkoleniach otrzymasz np. jakąś część wiedzy na temat wykorzystania tej metody, ale to nie znaczy, że masz zamknąć się w słoiku pt. „tę metodę mogę tylko tak i tak wykorzystać i nie ma innej opcji”.

Po prostu myśl i działaj…

W marketingu internetowym jest podobnie, jak w przypadku poszczególnych religii, czy też w polityce.

Ludzie, którzy są zagorzałymi wyznawcami konkretnej religii, zamykają swój umysł na możliwość istnienia czegokolwiek poza tym, co słyszą np. w kościele, w meczecie itd.

Ludzie, którzy są „zakochani” w konkretnej partii politycznej, nie chcą widzieć/słyszeć nic poza tym, co głosi ta dana partia.

W marketingu internetowym tak, jak wspomniałem powyżej – większość ludzi, jak usłyszy/zobaczy, że daną metodę można wykorzystać tak i tak, to zamykają swój umysł i nie dostrzegają tego, że tę samą metodę, można jeszcze wykorzystać na „100 innych sposobów”.

Nie zamykaj się w żadnym z tych „słoików” – jak np. w AIOP Team Polska pokazuję kilka metod wykorzystania Facebooka, to nie znaczy, że na inne sposoby nie można wykorzystać Facebooka, czy też, że dana metoda nie może zostać wykorzystana przez Ciebie na wiele innych sposobów.

Zatrzymaj się na trochę czasu w tych ciągłych poszukiwaniach „sekretnych metod” – zacznij wdrażać to, co masz starając się dodać do tego jakiś swój element unikalności i nieustannie zastanawiaj się nad tym, jak jeszcze na inne sposoby, możesz wykorzystać dane narzędzie lub metodę oraz od razu testuj to, o czym pomyślisz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *