W ostatnim czasie Facebook “szaleje” z nowościami. Niedawno pisałem o nowej, płatnej reklamie w formie wideo na Facebooku, a niedługo później została uruchomiona nowa, darmowa opcja “Wezwanie do działania” – co to jest?
Jeśli masz swój FAN PAGE na Facebooku, utworzony np. pod kątem swojego biznesu, to możesz teraz utworzyć przycisk, którego kliknięcie przez osoby odwiedzające Twoją stronę, spowoduje coś – czyli np. przejście do Twojego sklepu i zakup, przejście na stronę przechwytującą i zapis na listę mailingową, rejestrację w jakimś serwisie, oglądnięcie wideo…
Aby utworzyć taki przycisk, wystarczy na swojej stronie dla fanów (FAN PAGE) kliknąć przycisk “Utwórz wezwanie do działania”
…a następnie w kilku krokach, wybrać odpowiednie opcje. Jeśli np. chcesz odesłać ludzi na stronę z wideo (przechwytującą lub jakąkolwiek inną… albo do swojego wideo w YouTube), wybierasz opcję “Zobacz Film” i klikasz “Dalej”
Następnie upewnij się, że wybrana opcja przycisku (na poprzedniej stronie) jest nadal zaznaczona i wklej poniżej link do strony, do której ma zostać przekierowany internauta odwiedzający Twój Fan Page. Na końcu klikasz “Dalej”
Teraz wybierasz kolejną, odpowiednią dla siebie opcję i klikasz “Dalej”
W tym oknie mamy potwierdzenie, gdzie przycisk przekieruje użytkowników. Jeśli wszystko się zgadza, klikasz przycisk “Utwórz”
Teraz pojawi się okno z informacją potwierdzającą, że przycisk został utworzony…
Ostatni krok – tutaj masz informacje, gdzie na FAN PAGE-u, będą wyświetlały się statystyki. Klikasz przycisk “Finish” i gotowe…
Warto wykorzystać tę opcję “wezwanie do działania” na Facebooku, bo nic Cię to nie kosztuje, a może przyczynić się do rozwoju Twojego dowolnego biznesu, który rozwijasz w Internecie…
Powodzenia,
Łukasz Gałuszka