Schemat Zarabiania w Internecie, Który Nie Działa

W poprzednim artykule pt. Jak Zarabiać w Internecie, wspominałem o tym, że większość ludzi, którzy zaczynają swoją przygodę z zarabianiem w Internecie, nie traktują tego w pełni poważnie – licząc na szybkie zyski z niskim (lub  żadnym) wkładem własnym, bez wysiłku i uczenia się nowych rzeczy itd., zamiast budowania najpierw podstaw/fundamentów pod swój biznes…

…i taki schemat myślenia oraz działania z reguły nie wypala, bo nie może…

Jest pewien schemat działania, który stosują bardziej operatywni ludzie, aby zarabiać w Internecie…

Prawie każdy program, projekt, biznes, który pojawia się w Internecie, na początku przeżywa swój „pierwszy rozkwit”, pod warunkiem, że oferuje ciekawe warunki współpracy/wynagrodzenia. W okresie pierwszych tygodni działania systemu/programu, ludzie „walą drzwiami i oknami”, aby dostać się do danego projektu – wtedy strony przechwytujące i inne narzędzia do promocji danego biznesu internetowego, wydają się być bardzo skuteczne w pozyskiwaniu partnerów, ale ten etap z reguły bardzo szybko mija i aby móc nadal rozwijać swój biznes w oparciu o dany projekt, trzeba w końcu zacząć myśleć i mądrze działać, aby móc zbudować solidny biznes, zamiast „kopania dołków pod fundamenty”…

…i to jest ten etap, kiedy większość ludzi rezygnuje, twierdząc, że biznes jest do niczego, bo jest małe zainteresowanie, bo reklamy nie działają, bo strony przechwytujące są nieskuteczne… bla bla bla…

Na tym etapie niektóre osoby całkowicie rezygnują z budowania własnego biznesu online, twierdząc, że w Internecie nie można zarobić pieniędzy, inne osoby z kolei odnajdują w tym pewien sposób na generowanie zysków.

I tą metodą, czy też schematem „zarabiania w Internecie” jest przechodzenie z programu do programu na etapie, kiedy według niedoświadczonych osób, program zaczyna się „wypalać” …oraz zapraszanie osób do nowego projektu.

To jest już norma jeśli chodzi o kwestię „zarabiania w Internecie”. Nieliczne osoby dzięki takim działaniom, mają pewne rezultaty finansowe, ale… czy to jest etyczne? …czy takie działanie może Tobie pomóc, czy zaszkodzić?

Ja osobiście nie pochwalam takiego działania. Działanie w Internecie powinno budować Twój pozytywny wizerunek, jako eksperta w danej dziedzinie, natomiast działanie wspomniane powyżej, tak naprawdę niszczy Twój wizerunek, bo jesteś odbierany/a przez ludzi jako spamer, jako osoba, która nie ma swojego celu i która jest niestabilna – jaki rozsądny człowiek będzie chciał współpracować w ramach konkretnego biznesu z osobą, która swoim zachowaniem/działaniem, pokazuje, że za tydzień lub dwa może zniknąć z danego projektu…?

Klucz do zbudowania solidnego biznesu online

Kluczem nie jest „przeskakiwanie” z programu do programu co chwilę, w celu poszukiwania „złotego środka”, czy też „lepszego” źródła dochodu. Jeśli jesteś już w projekcie, który daje duże możliwości, ma solidne podstawy i czujesz w głębi serca, że to jest właśnie ten biznes, który chcesz rozwijać, to nie szukaj nowych projektów, tylko szukaj rozwiązań i metod, jak rozwinąć swój biznes oparty o obecny projekt, jak wykorzystać to co masz (np. obecne narzędzia) w mądry sposób, aby przyczyniły się do rozwoju Twojego biznesu… Na tym powinieneś/powinnaś skupić swoją uwagę…, a nie na ciągłym poszukiwaniu nowych projektów, bo to jest droga donikąd…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *