Pojawia Się NOWY BIZNES – Działasz Od Razu Czy Czekasz i Obserwujesz?

Dzisiaj takie krótkie „rozważanie” na temat tego, co warto lub nie warto robić w sytuacji, kiedy pojawia się nowy, interesujący biznes na rynku.

Większość ludzi np. w Internecie przez cały czas uparcie twierdzi, że chce zarabiać pieniądze, że interesują ich biznesy internetowe itd., ale w praktyce większość z nich traktuje pojawiające się okazje jak serial w TV – czyli zobaczyć, pozawracać tyłek osobom rozwijającym dane rozwiązanie i zapomnieć (a później następny i następny i następny… i tak lata upływają, a te osoby nie podejmują ŻADNYCH sensownych decyzji, tylko bawią się w widzów).

…a więc działać, czy czekać i obserwować?

Jeśli czekasz na porażkę/upadek danej firmy, to prawdopodobnie się doczekasz, tylko pytanie – co w praktyce da Ci to czekanie w fizycznym, materialnym znaczeniu? Czy coś na tym zarobisz, czy zmieni się status Twojego życia w pozytywną stronę? – no nie…

W mojej ocenie i z moich doświadczeń na przestrzeni lat wynika, że jeśli jesteśmy przekonani co do danego biznesu, założycieli itd. (po przeprowadzeniu „wywiadu środowiskowego” 😉 – po samodzielnym zweryfikowaniu czego się tylko da…) przynajmniej w 99%, to trzeba NATYCHMIAST zacząć działać maksymalnie (przeznaczając na dane rozwiązanie maksymalne kwoty, jakie możemy, angażując się „w 100%” w dany biznes). Dlaczego? – dlatego, że NIKT z nas nie wie, co będzie za rok, za dwa, za pięć lat z danym biznesem/firmą…

Pieprzone statystyki…

Cholerne statystyki mówią o tym, że WIĘKSZOŚĆ firm upada w pierwszych kilku latach działalności (nie tylko tych działających w Internecie, ale wszystkich)!!!
To powyższe zdanie powinno zawisnąć na Twojej ścianie w biurze, w pokoju… nad komputerem, ponieważ ono daje Ci proste, rzeczowe odpowiedzi!

…czyli skoro większość firm upada w ciągu pierwszych kilku lat od startu, tzn. że czy założymy własną firmę, czy podejmiemy współpracę z jakąkolwiek inną w ramach np. marketingu sieciowego – MAMY ZNACZNIE WIĘKSZĄ SZANSĘ NA PORAŻKĘ, NIŻ NA SUKCES!

W marketingu sieciowym zauważyłem, że często kluczowym czasem, są pierwsze 2 lata działalności danej firmy (chociaż nie jest to regułą), ponieważ to jest czas, KIEDY MOŻNA „WYCIĄGNĄĆ” NAJWIĘCEJ z danego biznesu (korzyści finansowych itd.) – później CH. wie, co będzie w kolejnych latach… czy firmie nie powinie się noga, czy ktoś firmie nie podstawi nogi itp. itd.

Także jak widzisz na horyzoncie jakiś naprawdę sensowny biznes, to ZAPIE**ALAJ od razu, a nie czekaj miesiącami, czy ponad rok, „bo może coś się negatywnego wydarzy” – oczywiście, że się wydarzy! Tylko nie wiadomo kiedy, a im dłużej czekasz – tym większą masz szansę na spełnienie swojego negatywnego „marzenia”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *