Opakuj Swoją Wiedzę w Pudełko – Po Co?

99,9999999999% 😉 ludzi na świecie, chce zarabiać więcej pieniędzy i żyć na wysokim poziomie, ale niestety tylko kilka procent ludzi żyje na wysokim poziomie… i są to ludzie, którzy odróżniają się od pozostałych – zupełnie innym myśleniem i ciężką pracą, które pomagają im wzbić się na wyżyny.

 

Jeśli chodzi o „inne myślenie”, to mam tutaj na myśli dostrzeganie możliwości i pozytywów nawet w negatywnych sytuacjach – każda porażka kryje za sobą jakąś szansę, możliwość…

Jeśli natomiast chodzi o “ciężką pracę”, to nie mam tutaj na myśli pracy przez 8 lub 12 godzin np. w przetwórni warzyw i owoców, czy w hucie dla kogoś na etacie, tylko ciężką pracę nad samym sobą i swoim biznesem (nad ulepszaniem samego siebie i budowaniem swojego biznesu od podstaw, niezależnie o tego, czy jest to własna zarejestrowana firma, czy biznes oparty o już istniejąca firmę, która działa np. modelu biznesowym MLM).

Aby Móc Zarabiać Więcej – Musisz Być Ekspertem w Danej Dziedzinie…

Zwróć uwagę na to, że jest sporo ludzi, którzy są naprawdę dobrzy w tym, co robią (nie ważne, czy jest to murarz, lekarz, informatyk – czy stomatolog…), ale zarabiają marne grosze. Są też ludzie, którzy nie różnią się zbyt wiele umiejętnościami od tych wspomnianych, a czasem nawet mają mniejszą wiedzę i umiejętności w danym temacie, ale zarabiają o wiele więcej..

Dlaczego tak się dzieje?

…ponieważ te osoby lepiej zarabiające, mają wyrobioną markę, renomę.

np. w mojej miejscowości jest Pani stomatolog, która przez długie lata, brała 30zł za leczenie/borowanie zęba, kiedy w okolicznych miejscowościach, stomatolodzy życzyli już sobie od 50 -100zł za tę samą usługę – czy lepiej świadczyli od niej swoje usługi? – nie każdy…

Budując Biznes w Internecie, Jest Podobnie…

Większość ludzi w Internecie, również zarabia marne pieniądze – tylko niektórzy, zarabiają konkretne kwoty pieniędzy, a to dlatego, że od samego początku swoich działań, kreują siebie na ekspertów w jakiejś dziedzinie (mimo że jeszcze tak naprawdę nimi nie są) i w pewnym momencie, rzeczywiście stają sie tymi ekspertami (przynajmniej w oczach dużej części społeczeństwa).

Opakuj Swoją Wiedzę w Pudełko…

 

Metod na budowanie powszechnej opinii na Twój temat jako „eksperta”, jest mnóstwo. Dzisiaj wspominam tylko o jednej z nich.

 

Jeśli działasz już w Internecie od pewnego czasu i masz sporo doświadczeń, jakieś sukcesy w danej dziedzinie (np. świetne wyniki z reklamy na Facebooku), to warto jest opakować swoją wiedzę w pudełko, czyli stworzyć swój własny produkt i go sprzedawać albo rozdawać bezpłatnie (w postaci raportu, ebooka, wideo, szkolenia…), w zamian np. za zapis na Twoją listę mailingową.

Nie warto trzymać wiedzy np. związanej z kampaniami reklamowymi na Facebooku lub Google AdWords, tylko i wyłącznie dla siebie, bo technologia bardzo szybko się zmienia i Twoja wiedza niedługo może być nieaktualna, natomiast dzieląc się nią teraz – możesz na niej zarobić albo przynajmniej zbudować sobie wizerunek eksperta, co w późniejszym czasie, również przełoży się na zwiększenie Twoich zysków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *