Nieśmiertelny RevShare!

…tytuł artykułu brzmi jak kolejna bajka – prawda?

Zwłaszcza, że jest tak dużo projektów tworzonych tylko po to, aby oszukać, okraść innych ludzi… projektów, które się podpinają pod branżę „revenue share”, ludzi, którzy aktywnie polecają te projekty, jako „najlepsze na świecie”, a za chwilę nie ma ani tych projektów, ani promujących je ludzi… .

Sam model biznesowy „revenue share” jest świetny – bardzo prosty i dający spore możliwości zarówno firmie działającej w tym modelu, jak również użytkownikom danego projektu.

Głównym „problemem” jest tutaj taka kwestia, że mnóstwo ludzi po prostu jeszcze nie dorosło do tego modelu biznesowego i swoim często absurdalnym zachowaniem, tworzą duże problemy firmom, z którymi współpracują, co również przekłada się na ich własne problemy…

Niedawno na jednym z webinarów, jeden z właścicieli firmy FutureNet oraz platformy reklamowej FutureAdPro, która działa w modelu biznesowym „revenu share”, powiedział właśnie coś takiego, jak napisałem w tytule – czyli, że FutureAdPro będzie nieśmiertelnym projektem revshare…

 

Możesz na to patrzeć „przez palce”, mówić, że jest to totalna bzdura, ale jak zwrócisz uwagę na te wszystkie „elementy” nad którymi firma pracuje, które firma uruchamia, które firma ma w planach do uruchomienia w niedługiej przyszłości… jak spojrzysz na to, że coraz więcej osób rezygnuje z innych projektów na rzecz działania/rozwijania tylko i wyłącznie tego jednego biznesu, jak zobaczysz, że FutureNet wchodzi na coraz więcej rynków zagranicznych otwierając również swoje fizyczne biura w poszczególnych krajach… to możesz dojść do podobnych wniosków, jakie wysnuł Roman Ziemian (jeden z właścicieli FutureNet) na ostatnim webinarze.

…jednym, co mnie osobiście wkurza w tej branży, jest to, że firmy, które zaczynają się fajnie rozwijać, nagle doświadczają różnego rodzaju problemów i upadają. Ludzie przeważnie winią za to właścicieli, ale w rzeczywistości często winnymi upadku danej firmy, są właśnie ci obwiniający i ich niepoważne działania…

Nieśmiertelny RevShare…

Myślę, że każdy, kto działa już trochę czasu w tej branży i widzi zarówno pozytywne, jak również negatywne aspekty z nią związane, gdzieś tam w głębi serca, marzy sobie o tym, żeby w końcu któraś z firm działająca w modelu biznesowym „revenue share”, funkcjonowała naprawdę bardzo długo, żeby decyzje właścicieli związane z rozwojem ich projektów, były przemyślane itd. 

…i chyba w końcu to mamy.

Od momentu, jak firma FutureNet uruchomiła platformę FutureAdPro, jak w ciągu kolejnych miesięcy właściciele przedstawili tylko kilka z wielu swoich planów rozwojowych dot. budowania zewnętrznych źródeł finansowania itd. – ja postrzegam tę platformę i firmę, jako lidera światowego w branży „revenue share” (mimo tego, że jest jeszcze co najmniej kilka interesujących projektów w branży).

Pisząc „lider” o firmie FutureNet, mam tutaj na myśli szansę na naprawdę długoterminowe funkcjonowanie ich projektu revshare na wysokim poziomie, a nie tylko rok lub dwa i do widzenia…

 Firma ma mnóstwo elementów (zarówno tych wdrożonych, jak również tych w planach do wdrożenia w niedługiej przyszłości, nad którymi prowadzone są prace), które wchodzą w skład jednej wielkiej, biznesowej idei.

—> ZOBACZ PREZENTACJĘ FUTUREADPRO

—>  Zarejestruj się bezpłatnie w FAP

—> Jesteś Użytkownikiem FutureAdPro? Sprawdź…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *