Lista Mailingowa – Zimny Ruch i Ciepły Ruch…

Odnośnie poprzedniego artykułu pt. „Blog i Lista Mailingowa. Jakie Znaczenie w e-Marketingu Ma Połączenie Tych 2 Elementów?” i ogromnej wartości posiadania własnej listy mailingowej, trzeba tutaj wspomnieć o czymś takim, czego większość ludzi „zarabiających w Internecie”, nigdy nie słyszała.

…Tak Więc, Co To Jest Ten Tzw. Zimny Ruch, a Co To Jest Ciepły Ruch?

…oczywiście nie chodzi tutaj o ruch na ulicy… 😉

Jak budujesz swoją listę mailingową np. przez kilka lat i przez cały czas budujesz relacje z swoimi subskrybentami za jej pośrednictwem – to jest dla Ciebie tzw. „ciepły ruch”.

Natomiast jeśli kupujesz usługę wysyłki mailingu od jakiejś firmy lub kupujesz bazę subskrybentów, do której później wysyłasz mailing (do ludzi, którzy nigdy o Tobie nie słyszeli i nie mieli żadnego kontaktu ani z Tobą, ani z Twoimi materiałami..), to jest „zimny ruch”.

Różnica jest tutaj drastyczna, jeśli chodzi np. o sprzedaż produktów, czy pozyskiwanie nowych partnerów.

Jak na przykład stworzysz swój własny produkt albo firma, z którą współpracujesz (np. w modelu biznesowym MLM), wprowadzi ciekawe rozwiązanie, to pierwszą grupą osób, z którą się skontaktujesz – powinni być subskrybenci, z którymi masz zbudowane relacje (ciepły ruch), bo to są “zaufani” ludzie, z których część na pewno do Ciebie dołączy lub kupi od Ciebie dany produkt.

Zimny ruch przydatny jest w dalszych etapach promowania nowego produktu/rozwiązania, aczkolwiek rezultaty w tym przypadku, z reguły są o wiele gorsze, niż w przypadku ciepłego ruchu.

…czyli stała rozbudowa swojej listy mailingowej/pozyskiwania nowych subskrybentów oraz „przekształcania ich” z ludzi nieufnych, w osoby, które Ciebie szanują i doceniają – jest bardzo ważne, aby Twój biznes mógł się rozwijać i aby Twoje zyski szły w górę.

Jest to tak naprawdę korzystne dla obydwu stron – bo Ty dajesz tym ludziom pewną wartość, która pomaga im w jakimś aspekcie ich życia, natomiast otrzymujesz za to w jakiejś formie wynagrodzenie od tych ludzi.

Także pamiętaj o tym, co to jest zimny ruch, co to jest ciepły ruch, przez cały czas buduj swoją listę mailingową i przekształcaj ten napływający zimny ruch, w ciepły… To jest jedna z „gwarancji” Twojego sukcesu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *