Jak Pozyskać Więcej Ruchu Subskrypcji i Sprzedaży w Swoim Biznesie?

Wiadomo jest, że bez klientów, czy też partnerów biznesowych (poleconych), Twój biznes nie będzie się rozwijał. Nie ważne, jaki biznes chcesz zbudować online (czy będzie to np. Twój sklep internetowy, czy biznes oparty o firmę działającą w marketingu sieciowym, czy jeszcze coś innego) – muszą wiedzieć o nim ludzie, abyś mógł/mogła dokonywać sprzedaży, generować zyski…

Aby odnieść sukces w oparciu o swoje działania w Internecie, musisz nauczyć się tych 3 elementów:

1) Jak Generować Ruch (do swoich stron, blogów, sklepu…)

2) Jak Przekształacać Ruch w Subskrypcje

3) Jak Przekształacać Subskrybentów w Klientów/Partnerów

 

Metod, aby to uczynić jest mnóstwo… 

Jeśli chodzi o generowanie ruchu – możesz do tego celu wykorzystać np. płatne reklamy na Facebooku, reklamy w wyszukiwarce Google, reklamy w YouTube oraz w całej sieci powiązanej z programem reklamowym Google AdWords, możesz kupować mailingi reklamowe od firm lub też np. opłacać kampanie reklamowe w AdTaily.com, dzięki czemu Twoje reklamy mogą się wyświetlać w serwisach tematycznie powiązanych z tym, co robisz…

Jeśli chodzi o bezpłatny ruch do jakiegokolwiek Twojego serwisu, strony, sklepu…, to warto tutaj wykorzystać różne portale społecznościowe (np. prowadząc na Facebooku swój Fan Page i odsyłając do niego osoby np. z grup na Facebooku tematycznie powiązanych z Twoją stroną), uzupełniając swój profil na Instagramie i dbaniu o to, aby jak najczęściej dodawać ciekawe zdjęcia na swoim profilu, które będą przyciągały uwagę innych ludzi oraz „obserwowanie” innych ludzi, dzięki czemu automatycznie masz reklamę swojego profilu na ich profilach…

Możesz również wykorzystać do tego celu fora internetowe, gdzie po uzupełnieniu swojego profilu oraz utworzeniu stopki do swoich wypowiedzi (w której będzie znajdował się link np. do Twojego bloga, sklepu, strony przechwytującej…), jak zaczniesz wypowiadać się w różnych tematach, pod Twoimi wypowiedziami będzie pojawiała się stopka z Twoim linkiem – jeśli Twoje wypowiedzi będą wartościowe, użytkownicy danego forum, będą odwiedzać Twoje serwisy…

Świetnym sposobem na generowanie bezpłatnego ruchu (i ogólnie na budowanie swojego biznesu) jest blog. Oczywiście prowadzenie bloga wymaga pasji, wytrwałości, pewnej wiedzy w danym temacie, ale jeśli traktujesz swój blog jak element swojego życia, prowadząc go systematycznie oraz pozycjonując go w wyszukiwarkach internetowych, to po kilku miesiącach, czy też roku czasu – jesteś wstanie generować spory ruch zupełnie bezpłatnie z wyszukiwarki Google, z portali społecznościowych i innych miejsc w Internecie. Ale aby tak się stało – musisz dawać dużą wartość osobom, które odwiedzają Twój blog!

…ale jak przekształcić ruch w subskrypcje?

To jest znów temat rzeka – sposobów jest mnóstwo i zależy też, do czego kierujesz swój ruch (czy do bloga, czy do sklepu, do strony przechwytującej, do strony Fan Page na Facebooku…)

Np. na stronie Fan Page na Facebooku, możesz stworzyć przy użyciu darmowych aplikacji, zakładkę pod którą będzie znajdowała się strona przechwytująca i na tamtej stronie możesz dodać informację, że po zapisie na listę mailingową, dany subskrybent otrzyma od Ciebie bezpłatnie raport (na ważny temat powiązany z tematyką Twojej strony/biznesu), jakiś poradnik, który stworzyłeś/aś itp. 

…albo jeśli np. prowadzisz sklep internetowy, to możesz stworzyć okno popup z „specjalną ofertą” dla nowych klientów, którzy dokonają zapisu na Twoją listę mailingową (przykładowo rabat 40% na konkretny produkt lub grupę produktów)

Pomysłów i metod jest tutaj nieskończenie wiele…

…a jak przekształcić subskrybentów w partnerów lub klientów?

Kolejny temat rzeka… Takim stosunkowo „prostym” sposobem, jest stworzenie całej sekwencji maili, czy też wiadomości follow up na swojej liście mailingowej, które będzie system automatycznie wysyłał do Twoich subskrybentów przez jakiś okres czasu (np. przez 30dni)… i których celem będzie spowodowanie określonego działania ze strony subskrybentów (np. zakup konkretnego produktu w Twoim sklepie, rejestracja w programie partnerskim z Twojego linku, współpraca w jakiejś określonej formie…)

…albo też np. możesz w mailingu poprosić osoby zainteresowane tematem, o kontakt telefoniczny z Tobą. Kontakt osobisty jest znacznie skuteczniejszym rozwiązaniem niż sama „bezduszna” kolejka maili, wysyłana przez autoresponder.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *