Gdzie w Internecie Budujesz Swój Biznes? To Bardzo Ważne…

Każdy człowiek, który rozwija swój biznes w Internecie, ma swój własny sposób, co, jak i gdzie robić… albo też po prostu nie ma pojęcia, jak i gdzie budować swój biznes. 

Jedni marketerzy budują swój biznes tylko w oparciu o Facebook, inni opierają się głównie o YouTube, jeszcze inni opierają swój biznes głównie o swój blog (lub blogi) albo też o Google AdWords.

 

W każdym z wyżej wymienionych serwisów/”narzędzi”, możesz budować swój biznes na różne sposoby i nie ważne, które z tych źródeł ruchu, źródeł pozwalających Ci generować dochody, wykorzystujesz – dużym błędem jest, jeśli korzystasz tylko z jednego z nich.

Jest takie powiedzenie „bój się Boga” – natomiast jeśli opierasz cały swój biznes w Internecie tylko o Facebook, YouTube lub Google AdWords, to bój się ich… 😉

Dlaczego NIE MOŻNA Bazować Tylko Na Jednym Źródle Ruchu, Na Źródle, Które Generuje Dla Nas w Jakikolwiek Sposób Dochody?

W mojej opinii i z moich doświadczeń wynika, że jednym z najlepszych rozwiązań, budowania swojego biznesu w Internecie, jest połączenie bloga i listy mailingowej oraz traktowanie YouTube, Google AdWords oraz Facebooka, jako elementów napędzających Twój biznes.

Czyli mojej opinii, warto jest rozwijać swój blog i stale budować swoją listę mailingową, bo w tym przypadku masz dużo większą „gwarancję”, że będzie pracowało dla Ciebie przez długi czas… natomiast jeśli opierasz swój biznes tylko o Facebook lub tylko o YouTube, to popełniasz ogromny błąd, bo Twój biznes w tym przypadku jest bardzo niestabilny.

Dlaczego? Dlatego, że zależy on w dużej mierze od „widzimisię” pracowników tamtych firm (czyli Facebooka lub Google – YouTube należy do Google…).

Jeśli pracownik którejś z tych firm stwierdzi, że np. Twoja reklama łamie ich zasady, że coś na Twojej stronie utworzonej  np. na Facebooku, łamie ich zasady, to zawieszą Ci na stałe albo stronę (Facebook wycofuje publikację strony na zawsze..) albo całe konto i wszystkie inne z nim powiązane (np. Google tak robi, że jeśli stwierdzą, iż Twoje reklamy w Google AdWords łamią jakieś ich zasady – zawieszą Ci zarowno konto w AdWords, jak również wszystkie konta w innych usługach Google, powiązane z Twoim adresem e-mail), także Twoja nawet kilkuletnia praca, może iść na marne w jednej chwili…

Dlatego warto mieć swój blog np. utworzony na WordPressie, którego pliki masz na swoim serwerze, czyli w miejscu, które daje Ci możliwość stworzenia kopii zapasowej swojej pracy… oraz swoją listę mailingową, składającą się z lojalnych subskrybentów/czytelników Twojego bloga, klientów, partnerów… 

Ja osobiście używam tamte potężne firmy, a raczej ich serwisy/narzędzia do tego, aby napędzały rozwój mojego biznesu, ale nie opieram całego swojego biznesu, tylko i wyłącznie na którymkolwiek z nich, bo to jest „samobójstwo” dla własnego biznesu.

A jak to wygląda u Ciebie? (podziel się swoimi doświadczeniami w komentarzu)

Pozdrawiam,

Łukasz Gałuszka

http://aiopteampolska.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *