FutureAdPro 2.0 Startuje Jutro (22 Stycznia)

Dzisiaj na webinarze firmowym FutureNet zostały ogłoszone zmiany, zostało pokazane, jak nowa platforma reklamowa FutureAdPro 2.0 (a raczej platforma w nowej wersji) będzie działała, a z kolei informacje od firmy (np. na oficjalnych kanałach w mediach społecznościowych) potwierdzają, że start nowej platformy powinien mieć miejsce jutro (wtorek 22 stycznia).

Czyli co nowego pojawi się w FutureAdPro?

Pojawi się nowe logo tej platformy reklamowej, nowa szata graficzna i przede wszystkim system będzie działał w nowej technologii używanej przez znane, duże marki (Amazon, UBER, Netflix…), czyli ma być to system wydajny, stabilny i z możliwością dodawania do niego nowych funkcji/rozwiązań.

Zmienia się tutaj mocno kwestia płatności za usługi reklamowe (pakiety reklam) i wypłat, ponieważ płatności będzie można dokonywać tylko przy użyciu kryptowaluty FuturoCoin (FTO) lub przy użyciu vouchera, natomiast wypłaty będą realizowane tylko i wyłącznie w kryptowalucie FuturoCoin na giełdę CoinDeal (niektórzy twierdzą, że wypłaty mają być na CoinDeal w kilku kryptowalutach – być może coś mi umknęło na webinarze, także zobaczymy na dniach, jak to w praktyce będzie). Może niektórym użytkownikom się to nie spodoba, natomiast ma to duży sens z tego względu, że w ten sposób firma mocno wzmacnia swoją kryptowalutę FuturoCoin, co może dla nas wszystkich również przynieść korzyść (nie tylko firmie), w ten sposób wzmacniana jest giełda CoinDeal, która współpracuje w FutureNet i FutureNet też czerpie korzyści z tej współpracy… czyli ogólnie wzmacniana jest w ten sposób stabilność finansowa firmy, a co za tym idzie – stabilność źródeł dochodu użytkowników.

W FutureAdPro 2.0 po zakupie pakietów reklamowych, każdy użytkownik będzie miał 7 dni na uruchomienie kampanii reklamowej za opłacone kredyty reklamowe w ramach zakupionych pakietów reklam. 

Zmienia się również kwestia odnośnie liczby oglądanych reklam, aby zakwalifikować się do otrzymywania części przychodu firmy – jest to od 10 do 20 reklam na dobę (w zależności od tego, ile pakietów reklam będzie się posiadało):

1-20 pakietów reklam – oglądamy 10 reklam dziennie
21-40 pakietów reklam – oglądamy 12 reklam
41-120 pakietów reklam – oglądamy 14 reklam
121-200 pakietów reklam – oglądamy 16 reklam
201-400 pakietów reklam – oglądamy 20 reklam

Jak powyżej możesz zauważyć  – będzie można mieć maksymalnie 400 aktywnych pakietów reklam po $50 (i maksymalnie 50 pakietów reklam po $10).

Na nowej platformie nie będzie już „konta reklamowego” – wszystkie „naliczenia” (czyli część przychodu firmy) oraz prowizje będą pojawiały się na jednym koncie w systemie.
Do tej pory 5% naliczeń szło na konto reklamowe i 5% było zawsze pobierane od wypłaty (i te środki szły na pakiety produktowe w FutureNet) – teraz 10% będziesz pobieranych od wypłat i te środki będą szły na pakiety produktowe na platformie FutureNet. To jest zdecydowanie dobra zmiana, bo automatycznie „rozrusza” to Twój biznes na platformie FutureNet

Zmiany również następują w strukturze (jeśli budujesz swój zespół klientów/partnerów, to jest to istotne dla Ciebie) – do tej pory było 5 poziomów poleceń, a na nowej platformie będzie 10 poziomów, ale „kosztem” pierwszych poziomów, gdzie na pierwszym poziomie było 8% prowizji, a na drugim 4% – teraz ma być 1% na każdym z 10-ciu poziomów.

Osobiście uważam, że ta kwestia struktury, powinna zostać jeszcze przedyskutowana pomiędzy firmą, a liderami, bo z jednej strony co prawda zwiększają się możliwości (bo do 10-tego poziomu będzie można czerpać zyski), a z drugiej strony w mojej opinii będzie brakowało tutaj elementu motywacji do rekomendowania usług reklamowych, jak na pierwszym poziomie również będzie tylko 1% prowizji. Aczkolwiek ostateczna decyzja jak zawsze należy do firmy.

Liczba aktywnych partnerów/klientów, będzie miała tutaj również znaczenie w tej kwestii (z ilu poziomów chcemy zarabiać prowizje):

1 aktywny partner – prowizje z 1 i 2 poziomu
2 aktywnych partnerów – prowizje z 1,2,3 i 4 poziomu
3 aktywnych partnerów – prowizje z 1, 2, 3, 4, 5 i 6 poziomu
4 aktywnych partnerów – prowizje z 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 poziomu
5 aktywnych partnerów – prowizje z wszystkich 10 poziomów po 1 %

…a co oznacza „aktywny partner”? – to osoba, która wykupi przynajmniej 1 pakiet reklam po $50.

Zmiany również następują w przypadku statusów kont w FutureAdPro – zmiany w zasadzie głównie następują w nazewnictwie, w limitach odnośnie ilości pakietów reklam, które można posiadać w ramach danej subskrypcji/statusu…

FREE: Pakiety po $10 – 5 sztuk, Pakiety po $50 – 20 sztuk
LIGHT: Pakiety po $10 – 10 sztuk, Pakiety po $50 – 40 sztuk
MEDIUM: Pakiety po $10 – 35 sztuk, Pakiety po $50 – 120 sztuk
EXTRA: Pakiety po $10 – 35 sztuk, Pakiety po $50 – 200 sztuk
PREMIUM: Pakiety po $10 – 50 sztuk, Pakiety po $50 – 400 sztuk

Jeśli dobrze pamiętam – chyba na jednym z slajdów na webinarze była inf. mówiąca o tym, że płatności i wypłaty w FAP będą dostępne po ok. 14 dniach od startu nowej platformy (nie jestem tego w 100% pewien, także to zweryfikujemy w kolejnych dniach po starcie platformy) – przypuszczam, że programiści dadzą sobie jeszcze ten czas na obserwację systemu (czy wszystko sprawnie działa) i poprawki ewentualnych błędów, które się pojawią.

Na webinarze pojawiła się prośba ze strony prowadzącego, aby nie zasypywać obsługi pytaniami o te zmiany w FutureAdPro, bo od tego są te webinary, pojawi się również nowa prezentacja itd., także odpowiedzi będzie można znaleźć po prostu w Internecie, także nie marnujcie czasu ludzi z obsługi na pytania o te zmiany.

Podobają Ci się zmiany, czy nie?

Przy okazji nowości/zmian w firmach przeważnie pojawia się chaos, obawy itd. Więc kilka słów ode mnie w kwestii zmian.

Te zmiany ogólnie mają swoją lepszą i gorszą stronę. Dla większości użytkowników tak naprawdę one niewiele zmieniają (głównie mam tutaj na myśli osoby, które nigdy nie dążyły do osiągnięcia najwyższego poziomu 1000 pakietów reklam) – nie zmieniają sytuacji w negatywną stronę. 

Te zmiany największy wpływ będą miały na największych liderów (zarówno pozytywny, jak również negatywny):
– negatywny w tym sensie, że zarabiało się do tej pory dzięki 1000 pakietów reklam, a teraz będzie dzięki 400
– pozytywny w tym aspekcie, że jeśli te osoby budowały aktywnie swoje zespoły w głąb, to prowizje z 10-ciu poziomów być może „zrekompensują” im te mniejsze zarobki wynikające z podziału przychodów firmy lub nawet z struktur zarobią dzięki temu znacznie więcej (oczywiście w każdym przypadku będzie inaczej)

Kolejna kwestia jest taka, że każdy, kto dobrze rozumie, jak działają platformy w modelu biznesowym revenue-share, zdaje sobie z tego sprawę, że platforma FutureAdPro i tak „pobiła” wszystkie platformy w „długowieczności” działania (pozwala nadal zarabiać już od 2016 roku) i te zmiany są konieczne, aby platforma mogła funkcjonować przez kolejne lata, dając ludziom zarówno możliwość reklamowania się, jak również uzyskiwania „stałego” źródła dochodu. 

Także ja w sumie większość tych zmian odbieram na plus (patrząc z szerszej perspektywy na współpracę z firmą, na to, że wolę np. zarabiać mniej, ale stabilnie przez kolejne lata) – jedynie ta struktura prowizji (poziomów poleceń) fajnie by było, aby została jeszcze przemyślana – aby jednak na pierwszym poziomie był sensowny procent prowizji, bo to w mojej opinii bardziej motywuje do rekomendowania usług reklamowych platformy, niż wizja tego, że do 10-ciu poziomów w głąb można zarabiać… aczkolwiek to już są decyzje firmy, nie nasze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *