Co to Jest i Co Powinna Zawierać Skuteczna Strona Przechwytująca?

Prawdopodobnie spotkałeś/aś się już wielokrotnie z różnego rodzaju stronami przechwytującymi w Internecie i z różnymi określeniami, jak np. Landing PageSqueeze Page, Video Squeeze Page itd.

Strona przechwytująca występuje w wielu różnych formach (nawet jako okno pop up), ale nie to jest tutaj istotne – ważny jest cel tej strony. Przeważnie celem tego typu stron, jest budowanie listy mailingowej, skupianie wokół konkretnego tematu uwagi osób, które są nim zainteresowane… a po co to robić? Dzięki liście mailingowej, możesz o wiele szybciej zbudować dowolny biznes o wiele szybciej niż „tradycyjnymi” metodami, możesz drastycznie zwiększyć sprzedaż konkretnego produktu/usługi lub też po prostu pozyskać partnerów do swojego biznesu, niezależnie od tego, czy prowadzisz „tradycyjną firmę”, czy rozwijasz biznes w oparciu o model biznesowy MLM, cz też MLPS…

Tak więc strona przechwytująca ma ogromne znaczenie w biznesie rozwijanym online.

Jakie Elementy Powinna Zawierać Strona Przechwytująca, Aby Była Skuteczna i Aby Dobrze Konwertowała?

 

1) Jednym z najważniejszych elementów strony przechwytującej jest nagłówek, bo pamiętaj o tym, że masz jedynie kilka sekund na zainteresowanie internauty swoim tematem, aby chciał pozostawić np. swój adres e-mail w formularzu.

Czyli cel nagłówka to zwrócenie uwagi internauty, spowodowanie, że zapozna się z resztą treści/materiałów na stronie.

2) Podtytuł, czyli dodatkowa informacja, która jest oparta o pragnienia, lęki, przyjemności lub potrzeby odbiorcy. Ten element można z powodzeniem zastąpić np. nagraniem wideo, tak jak widzisz na powyższym screenie.

3) Formularz zapisu na listę mailingową (lub przycisk odsyłający do formularza zapisu na listę), jeśli Twoim celem jest pozyskanie subskrybentów.

 

4) Wezwanie do działania (Call To Action), czyli to co chcesz, aby internauta zrobił – np. nad formularzem zapisu na listę piszesz: „Wpisz swój e-mail poniżej, aby otrzymać…”, a na przycisku piszesz: „Wyślij Mi Darmowy Raport”, „Pobierz Raport”, „Odbierz Darmowe Wideo”…

Pamiętaj o tym, że nie ma gotowej „recepty” dla wszystkich ludzi w kwestii stron przechwytujących. Firmy, które sprzedają gotowe strony przechwytujące, czy też tworzą je na zamówienie, z reguły będą Ci mówić, że są bardzo skuteczne… ale to jest bzdura, bo mnóstwo elementów ma wpływ na to, czy dana strona przechwytująca będzie skuteczna akurat dla Ciebie.

Tak naprawdę wszystko ma znaczenie na stronie przechwytującej – oprócz wspomnianych elementów, kolorystyka przycisku i tła ma znaczenie, to czy w tle jest jakiś obrazek, czy tło jest jednokolorowe, kolorystyka tekstu (nagłówek w kolorze czerwonym bardzo często dobrze się sprawdza)…

Są ludzie, którzy twierdzą iż trzeba łączyć kolorystkę strony przechwytującej z tym, czego ona dotyczy (np. jeśli tematyką strony jest coś związanego ze zdrowiem, to np. warto zastosować barwy zielone na przycisku…).

Ilu ludzi, tyle opinii, ale jest jeden fakt – po prostu jeśli chcesz mieć skuteczne strony przechwytujące powiązane z Twoim konkretnym biznesem, produktem itp., to musisz je testować, sprawdzać co lepiej działa, wprowadzać zmiany…

Czasem bardzo prosta strona przechwytująca, z samym nagłówkiem i formularzem zapisu na listę mailingową np. na białym tle, jest skuteczniejsza od pięknych, rozbudowanych stron.

Jeśli nie wiesz, jak tworzyć strony przechwytujące od podstaw, a nie chcesz wydawać setek złotych na firmy informatyczne, za tworzenie takich stron dla Ciebie, to firma All In One Profits ma świetne narzędzie do tworzenia stron przechwytujących (bez limitu – możesz tyle stron utworzyć, ile potrzebujesz w ramach abonamentu $20 mies.)i w łatwy sposób.

—> ZOBACZ WIDEO

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *