Chcesz Mieć Świetne Rezultaty z Reklamy Online? Trzymaj Się z Dala Od Tłumu…

Budując jakikolwiek biznes – czy to w oparciu o swoją własną firmę, czy też w oparciu np. o program partnerski jakiejś innej firmy, nieodłącznym elementem każdego biznesu jest reklama w przeróżnej postaci.

 

Reklama dla biznesu jest jak tlen dla człowieka…

…aczkolwiek skupmy się na biznesach rozwijanych za pośrednictwem Internetu

Istenieje mnóstwo serwisów, portali…, w których można wykupić sobie kampanie reklamowe, np. w postaci mailingów reklamowych, reklam płatnych za wyświetlenia (CPM), reklam płatnych za kliknięcie (CPC) itd. Można również skorzystać z bezpłatnych form reklamy, jak np. umieszczanie ogłoszeń w grupach tematycznych na Facebooku i innych portalach społecznościowych, czy też umieszczanie ogłoszeń w serwisach ogłoszeniowych…

Pytanie tylko, która z form reklamy i w jakim serwisie jest skuteczna? – w żadnym, dopóki jej nie przetestujesz samodzielnie…

…natomiast, aby testowana przez Ciebie reklama, była skuteczna, trzymaj się z dala od tłumu

Co to znaczy? Wejdź np. do różnych grup na Facebooku odnośnie zarabiania pieniędzy w Internecie, odnośnie biznesów – co tam zauważysz? Prawie każda osoba, która umieszcza tam ogłoszenia, ma „najlepszy biznes”, jej biznes daje „największe zarobki”…i tak do obrzydzenia – wszyscy mają „najlepsze” biznesy, ale zaledwie kilka procent z tych ludzi, ma dobre rezultaty.

Jednym z najlepszych sposobów na uzyskiwanie lepszych rezultatów niż inni, jest trzymanie się z dla o większości, czyli odróżnienie się od nich w jakiś sposób.

Większość ludzi, kopiuje większość – nie tylko w kwestii reklamy, ale ogólnie w większości kwestii życiowych. Taka jest mentalność, że podąża się „za stadem”, niezależnie od tego, czy jest to rozsądne i dobre, czy też nie.

Jeśli promujesz np. MLM (ten sam, który promuje tysiące osób) i promujesz go tam, gdzie wiele innych osób, to jeśli się nie odróżnisz od reszty, Twoja skuteczność będzie bardzo kiepska albo zerowa.

…czyli np. zamiast promować dany MLM, linkiem referencyjnym do strony biznesu, którą większość ludzi promuje – możesz stworzyć swoją stronę przechwytującą i kolejkę maili oraz tę stronę promować (np. w grupach na Facebooku), natomiast swój link referencyjny przesłać subskrybentom np. w 3 wiadomości, po uprzednim daniu jakichś wartości swoim subskrybentom.

Jeśli masz już jakieś wyniki finansowe w danym biznesie, możesz również zrobić screen tych zarobków i podzielić się z nim na grupach, podając do siebie kontakt dla zainteresowanych…

Metod jest mnóstwo, aby się jakoś odróżnić od pozostałych reklamodawców, ale cały czas musisz o tym pamiętać i to robić, aby Twoje rezultaty były znaczące.

…a co w przypadku płatnych reklam?

W zasadzie nie ma znaczenia, czy jest to bezpłatna, czy też płatna reklama – zawsze powinieneś się odróżniać od innych – zwłaszcza jeśli promujesz biznes lub produkt, który jest reklamowany przez sporą grupę osób.

Pozdrawiam,

Łukasz Gałuszka

http://7.000usd.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *