Blog i Lista Mailingowa. Jakie Znaczenie w e-Marketingu Ma Połączenie Tych 2 Elementów?

Trzeba sobie zdać sprawę z jednej rzeczy, że lista mailingowa jest jak „tlen” dla Twojego e-biznesu, niezależnie od tego, czym się zajmujesz, co sprzedajesz, promujesz… Większość ludzi kompletnie nie zdaje sobie z tego sprawy, „błądząc” latami w poszukiwaniu „super metody”, która sprawi, że staną się bogaci natychmiast…

Są również ludzie świadomi wartości posiadania swojej listy mailingowej, aczkolwiek także większość z nich nie buduje swojej listy np. z lenistwa lub miliona innych powodów.

 

Wiadomo, że dzięki swojej liście mailingowej, możesz zwiększyć sprzedaż dowolnego produktu lub usługi, zarobić więcej prowizji z jakiegoś projektu MLM, dzięki pozyskaniu nowych partnerów/poleconych ale…

Jakie Znaczenie Ma Lista Mailingowa Dla Twojego Bloga?

Blog bardzo często wykorzystywany jest jako narzędzie do budowania biznesu lub też generowania dodatkowych zarobków np. z reklamy (przynajmniej tak robią świadomi blogerzy, aby wykorzystać swoją pasję również do zmiany swojego życia w aspekcie finansowym), ale aby móc generować te zarobki z reklam, czy też budować swój biznes, pozyskując klientów lub partnerów, potrzebny jest stały ruch do naszego bloga (możliwie jak największy…).

…i w przypadku bloga, lista mailingowa ma podwójne znaczenie. Po pierwsze – możesz dzięki niej (tak jak wcześniej wspomniałem) pozyskać klientów, partnerów, więcej sprzedaży, więcej prowizji itd. Po drugie – lista mailingowa powinna być również źródłem bezpłatnego ruchu dla blogera.

Budując swój blog przez miesiące, lata…, Twoja lista mailingowa również staje się coraz większa – coraz więcej ludzi odwiedza Twój blog, a Ty jako bloger, możesz ten ruch z tygodnia na tydzień zwiększać, wysyłając do swoich subskrybentów informacje w postaci mailingu np. o nowym, wartościowym artykule na blogu, który dodałeś/aś.

Z czasem, coraz więcej osób będzie komentowało Twoje artykuły, będzie dzieliło się nimi na portalach społecznościowych… a te wszystkie „elementy” z kolei mają znaczenie dla wyszukiwarek internetowych (np. dla Google), w których oczach, stanie się on wartościowy i dzięki temu, będzie wyświetlany na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania organicznego – co znów będzie miało wpływ na zwiększenie darmowego ruchu na Twoim blogu…

 

Czyli blog i lista mailingowa rozwijane systematycznie, będą „żywym organizmem”, który z czasem, będzie dawał Ci coraz więcej korzyści, dlatego też warto to robić i nie wolno zapominać o wartości swojej listy mailingowej!

Podziel się tym artykułem ze znajomymi (np. wklejając link do artykułu na swoim profilu Facebooku), jeśli ma on dla Ciebie jakąś wartość i przede wszystkim zastosuj powyższe informacje w praktyce, jeśli chcesz mieć konkretne rezultaty w najbliższych latach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *